مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-16سياسي

ایجاد اشتغال و رفع مشکلات زیربنایی در محلات آسیب پذیر


مسوول بسیج سازندگی لرستان بر شناسایی اولویت ها و عملیاتی کردن آنها در مناطق مختلف برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، نشست هم اندیشی کارگروه آسیب های اجتماعی بسیج سازندگی استان بامدیرکل اموراجتماعی استانداری لرستان و کارشناسان اجتماعی و مدیران دفاتر تسهیلگری در سازمان بسیج سازندگی لرستان برگزار شد.

احسان جهانبخش در این جلسه با بیان اینکه ماموریت بسیج سازندگی محرومیت زدایی در حاشیه شهر روستاها و مناطق  عشایری است اظهار داشت: مجمع جهادگران 10 کارگروه تخصصی دارد که در این کارگروه ها به دنبال راهکار برای حل مشکلات هستیم.

  وی افزود: اعتباراتی برای سال 1401 توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، اعتبارات سازمان و تفاهم نامه های بین دستگاهی می تواند در راستای حل مشکلات محلات آسیب پذیر، حاشیه شهر و کمتر برخوردار  استفاده شود.

  سرهنگ جهانبخش تاکید  بر شناسایی اولویت ها و عملیاتی کردن آنها در مناطق مختلف برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی داشت و بیان کرد: برگزاری جلسات بدون خروجی اولویت بسیج سازندگی نبوده و نیست به همین دلیل به سمت اجرایی کردن اولویت های شناسایی شده در مناطق محروم روستایی جهت مهاجرت معکوس و حاشیه شهرها برنامه ریزی و تلاش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال و رفع مشکلات زیربنایی در محلات آسیب پذیر

ایجاد اشتغال و رفع مشکلات زیربنایی در محلات آسیب پذیر