مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-16سياسي

400 هنرمند در رویداد «سفینهالنجاه» برای امام حسین خلق اثر می کنند


مسئول واحد هنر هیأت جامعه ایمانی مشعر گفت: رویداد ملی سفینه النجاه در سالن نمایشگاه های دائمی آستان قدس رضوی از تاریخ 26 مردادماه الی 28 مردادماه برگزار می شود.

- حجت الاسلام علی اصغر دشمیری مسئول واحد هنر هیأت جامعه ایمانی مشعر در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری رویداد ملی سفینهالنجاه از 26 مردادماه در آستان قدس رضوی، اظهار داشت: این رویداد به تولید اثر حول محور سیدالشهدا (ع) و امام رضا (ع) می پردازد.

400 هنرمند در 10 قالب هنری برای سیدالشهدا و امام رضا علیهم السلام اثر تولید می کنند وی با بیان اینکه حدود 400 هنرمند و با هدایت بیش از 30 استاد در این رویداد فعالیت دارند، مطرح کرد: فعالیت این هنرمندان در 10 قالب هنری مجموعه عکس داستانی، برگزار می شود.

هنرمندان 28 استان حضور دارند​ وی افزود: برای شرکت در این رویداد از هنرمندان 28 استان کشور دعوت به عمل آمده است که بخشی از آن ها را نیز بانوان تشکیل داده اند.

دشمیری با بیان اینکه این کارگاه در راستای شبکه سازی هنرمندان و آشنایی بیش تر هنرمندان با یکدیگر است، خاطرنشان کرد: در این رویداد چند گام جدید را رقم زدیم.

تشویق به کارگروهی، هدف از برگزاری رویداد وی با اشاره به اینکه برای کمک به ارتقای خلق اثر، تمام کارگاه ها در یک محل هستند و تمام مخاطبین با تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هنرمند در رویداد «سفینهالنجاه» برای امام حسین خلق اثر می کنند

400 هنرمند در رویداد «سفینهالنجاه» برای امام حسین خلق اثر می کنند