مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-16اقتصادي

هزار کیلومتر شبکه سیم مسی در کرمانشاه به کابل خودنگهدار تبدیل می شود


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: امسال برنامه داریم هزار کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شود که تاکنون 250 کیلومتر از آن انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کریم احمدی معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وظیفه شرکت برق تأمین برق مطمئن برای مشترکان در سطح استان است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش بی رویه گرما در این فصل مصرف برق افزایش پیدا کرده، به ازای افزایش هر درجه دما 30 مگاوات مصرف برق بالا می رود، بنابراین می طلبد همشهریان مدیریت مصرف در راستای صرفه جویی بهینه داشته باشند تا خاموشی اعمال نشود.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اضافه کرد: مصرف برق وقتی پایین باشد تصاعدی جریمه نمی شوند و مشترکان هزینه حداقل برق را پرداخت می کنند.

وی با اشاره به مشکل سرقت های سیم برق، گفت: با تدابیر اندیشیده شده خوشبختانه امسال آمار سرقت ها پایین آمده، ولی همچنان وجود دارد اگر مردم سریع اطلاع رسانی کنند در اسرع وقت همکاران مراجعه می کنند.

احمدی یادآور شد: امسال برنامه داریم هزار کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شود که تاکنون 250 کیلومتر از آن انجام شده و با توجه به بودجه و پیمانکاران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار کیلومتر شبکه سیم مسی در کرمانشاه به کابل خودنگهدار تبدیل می شود

هزار کیلومتر شبکه سیم مسی در کرمانشاه به کابل خودنگهدار تبدیل می شود