مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-16اجتماعي

دستگاه های فرهنگی برای رشد جمعیت ورود کنند


دانشگاه ها و دستگاه های فرهنگی برای جلوگیری از کاهش جمعیت فرهنگسازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند ضرغام احمدوند پیش از ظهر امروز در کارگروه جمعیت و نقش مهمی در ترغیب مردم به فرزندآوری دارند لذا برای جلوگیری از کاهش جمعیت لازم است در این زمینه جدی ورود شود.

وی گفت: دانشگاه ها با انجام کارهای پژوهشی و آموزش و پرورش با ایجاد تغییر در نوع تفکر دانش آموزان می توانند نگاه مردم را به مقوله افزایش جمعیت اصلاح کنند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه سیاست های کاهش جمعیت در گذشته اشتباه جبران ناپذیری به کشور وارد کرده است اضافه کرد: موضوع پیری جمعیت، نگران کننده است لذا توجه به این مهم بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ سازی در این زمینه نقش بسیار بالایی دارد، تصریح کرد: باید در حوزه های مشاغل کارگری، آزاد و کارکنان دولت در زمینه حمایت از خانواده ها به صورت قانونی اقدام شود.

احمدوند گفت: صدا و سیمای مرکز استان نیز باید در راستای تولید برنامه های فرهنگی در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برنامه سازی کنند.

رییس مرکز بهداشت نهاوند نیز گفت: با توجه به برنامه هایی که طی سال گذشته انجام گرفته روند موالید در شهرستان تا حدودی افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی برای رشد جمعیت ورود کنند

دستگاه های فرهنگی برای رشد جمعیت ورود کنند