مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-16اقتصادي

شهرداری های به تعهدات خود در قبال کتابخانه ها عمل کنند


مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: شهرداری ها قانون پرداخت نیم درصد از درآمدهای خود به حساب انجمن کتابخانه های عمومی را در استان جامه عمل بپوشانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد مخدومی صبح امروز در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج در سال جاری که با حضور اعضای انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: فرمانداران به عنوان روسای انجمن کتابخانه های عمومی نقش بسیار مهمی در کمک به توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه دارند.

وی به قانون پرداخت نیم درصد از درآمدهای شهرداری به حساب انجمن کتابخانه های عمومی، اظهار کرد: شهرداری سنندج با توجه ویژه به این قانون و پرداخت به موقع نیم درصد به الگویی برای سایر شهرها تبدیل شده داست.

وی راه اندازی و بازگشایی کتابخانه مرکزی سنندج را از مهم ترین اقدامات کتابخانه های عمومی در یک سال گذشته عنوان کرد و گفت: راه اندازی این کتابخانه در ارتقای سرانه فضای فرهنگی در استان بسیار تاثیرگذار بوده و سطح خدمت رسانی به مردم شریف سنندج را افزایش داده است.

مخدومی از بازگشایی مجدد کتابخانه فردوسی سنندج در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: کتابخانه مذکور در مرکز شهر سنندج در یک سال گذشته به طور کامل تعمیر و بازسازی شده است و بخش های ویژه ای مانند سالن مطالعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های به تعهدات خود در قبال کتابخانه ها عمل کنند

شهرداری های به تعهدات خود در قبال کتابخانه ها عمل کنند