مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-16اجتماعي

تداوم هوای گرم در استان اردبیل/ ضرورت اجتناب از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل ها


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به تداوم هوای گرم در استان، بر ضرورت اجتناب از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل ها تأکید کرد.

- سیاوش محمدی پیش ازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی طی امروز (سه شنبه 25 مرداد) نیز جو استان اردبیل آرام و همراه با هوای گرم خواهد بود.

وی افزود: از این رو شهرستان کوثر و مناطق شمالی استان اردبیل گرم ترین نواحی خواهند بود و بیشینه دمای هوا تا 42 درجه سلسیوس نیز پیش بینی می شود و در سایر مناطق نیز بیشینه دمای هوا بین 32 تا 36 درجه سلسیوس انتظار می رود.

ضرورت اجتناب از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل ها مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: بر این اساس، صرفه جویی در مصرف آب و برق، اجتناب از قرارگیری در معرض خورشید برای مدت طولانی و همچنین اجتناب از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل های استان اردبیل توصیه می شود.

محمدی بیان کرد: از فردا از شدت گرمای هوا در مناطق مرکزی استان اردبیل کاسته می شود اما در سایر مناطق با وجود کاهش چند درجه ای دمای هوا، همچنان هوای گرم پدیده غالب خواهد بود.

وی تصریح کرد: تا اواسط هفته آینده سامانه بارشی و ناپایداری در سطح استان اردبیل نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم هوای گرم در استان اردبیل/ ضرورت اجتناب از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل ها

تداوم هوای گرم در استان اردبیل/ ضرورت اجتناب از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل ها