مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-16بين الملل

افشای سرمایه گذاری شاهزاده ولید بن طلال در شرکت های بزرگ انرژی روسیه


خبرگزاری رویترز در گزارشی از سرمایه گذاری هنگفت شرکت هولدینگ متعلق به یک شاهزاده سعودی در صنعت انرژی روسیه از زمانی که جنگ اوکراین شروع شد خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، یک شرکت سرمایه گذاری متعلق به ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر عربستانی، در بازه زمانی بین ماه فوریه تا ماه مارس به شکلی بی سر و صدا بیش از 500 میلیون دلار را در سه شرکت بزرگ انرژی روسیه سرمایه گذاری کرده است.

این شرکت تحت عنوان شرکت هولدینگ کینگدام اعلام داشته در تاریخ 22 فوریه دو روز قبل از حمله روسیه به اوکراین میزان 365 میلیون دلار را در شرکت گازپروم سرمایه گذاری کرده است.

آنطور که رویترز نوشته است این هولدینگ با سرمایه گذاری در این شرکت های حوزه انرژی روسیه شامل شرکت های گازپروم، روس نفت و لوک اویل، احتمالاً به دنبال کسب دارایی هایی با ارزشی کمتر از ارزش واقعی آنها بوده اما این اقدام در حالی انجام شد که بسیاری از کشورهای غربی پس از حمله روسیه به اوکراین در 24 فوریه، تحریم هایی را علیه این شرکت های انرژی روسیه و مدیران آنها اعمال کردند.

عربستان سعودی و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس تاکنون تلاش کرده اند موضع بی طرفی خود را در قبال جنگ در اوکراین حفظ کنند و برخی از مقامات غربی را که به دنبال منزوی کردن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای سرمایه گذاری شاهزاده ولید بن طلال در شرکت های بزرگ انرژی روسیه

افشای سرمایه گذاری شاهزاده ولید بن طلال در شرکت های بزرگ انرژی روسیه