مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-16ورزشي

حال والیبال در کهگیلویه و بویراحمد خوب نیست/ ورزشی محبوب با حواشی تمام نشدنی!


والیبال یکی از ورزش های محبوب در میان مردم استان است اما مشخص نیست چه آینده ای انتظار این ورزش محبوب را می کشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حال ورزش در کهگیلویه و بویراحمد اصلا خوب نیست ورزشی که روزگاری درگیر بازی های سیاسی بود و بیشتر از اینکه میدان ورزشکاران باشد جایگاه سیاسیون بود و ادامه این شرایط کماکان به ورزش آسیب می رساند.

همین حواشی باعث شده که 6 هیات ورزشی با سرپرست اداره شوند و در این میان والیبال رشته پرطرفدار در استان کهگیلویه و بویراحمد که سه سال با سرپرست اداره می شد حالا از نعمت داشتن سرپرست هم محروم باشد.

حواشی والیبال به مسابقات بانوان کشور که به میزبانی یاسوج در حال برگزاری است هم کشیده شد و خسروانی سرپرست سابق هیات در مراسم افتتاحیه این مسابقات خطاب به سرپرست امور بانوان و مدیرکل فرهنگی اجتماعی که در جلسه حاضر بودند گفت: چرا مجمع هیات والیبال برگزار نمی شود و به چه دلیل حالا که بعد از 4 سال میزبانی مسابقات مهمی را بر عهده گرفته ایم باید توپ مسابقات و لباس بازیکنان را به صورت قرضی تامین کنیم.

وی سپس در جمع خبرنگاران گفت: با حکم علوی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان به عنوان سرپرست هیات والیبال انتخاب شدم و تا بهمن ماه امسال حکم سرپرستی داشتم اما از وزارت ورزش نامه ای ارسال شد که یک هیات نمی تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال والیبال در کهگیلویه و بویراحمد خوب نیست/ ورزشی محبوب با حواشی تمام نشدنی!

حال والیبال در کهگیلویه و بویراحمد خوب نیست/ ورزشی محبوب با حواشی تمام نشدنی!