مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-16سياسي

علامتی رسماً سکاندار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد


امروز طی مراسمی، حامد علامتی به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شد و از تلاش های مهدی علی اکبرزاده تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امروز طی مراسمی حامد علامتی رسماً به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شد و از تلاش های مهدی علی اکبرزاده تجلیل شد.

یوسف نوری روز 9 مرداد به استناد ماده 13 اساسنامه و صورت جلسه مجمع عمومی عادی کانون پرورش فکری در روز 25 تیر 1401، طی حکمی حامد علامتی، وی را به عنوان نهمین مدیرعامل کانون معرفی کرد.

  وی در این حکم با آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید کانون و توصیه به پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ریاست محترم جمهوری در تحقق برنامه های و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، با همکاری شورای معاونان وزارت متبوع در پیگیری موارد با رویکرد تحولی از جمله مواردی برشمرده شده است که مدیرعامل کانون باید در اجرای آن اهتمام و جدیت داشته باشد.

پیگیری موارد زیر و ارایه گزارش در پایان خرداد هرسال به مجمع کانون در این حکم مورد تاکید قرار گرفته است: -ساماندهی امکانات و خدمات کانون در جهت تحقق هدف شرکت که در ماده 7 اساسنامه کانون تصریح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامتی رسماً سکاندار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد

علامتی رسماً سکاندار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد