مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-16اقتصادي

آب آشامیدنی در دسترس مردم استانداردهای لازم را دارد/ کیفیت خط قرمز شرکت آبفاست


مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: تمام آب های شبکه آبرسانی، تانکرها و بسته بندی استانداردهای کیفی را دارد و به طور پیوسته توسط کارشناسان کنترل کیفی شرکت آبفا و بهداشت و درمان رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا محمدی شامگاه دوشنبه در برنامه چشم انداز که از شبکه استانی جهان بین پخش می شد، گفت: تمام آب های شبکه آبرسانی، تانکرها و بسته بندی استانداردهای کیفی را دارد و به طور پیوسته توسط کارشناسان کنترل کیفی شرکت آبفا و بهداشت و درمان رصد می شود.

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در کنار هر تانکر یک نیروی کنترل کیفی هر 2 ساعت یکبار میزان کلر باقی مانده در آب را چِک می کند.

وی با اشاره اینکه در همان روز اول 80 تانکر آبرسانی به ارسال شد اما به دلیل ممیزی ها و کنترل کیفی کارشناسان آبفا هشت دستگاه که شرایط حمل و نگهداری آب را نداشت برگشت خورد، افزود: خط قرمز شرکت آبفا مسائل کیفی است.

محمدی اضافه کرد: اگر منابع از طریق خطوط به مخازن اضافه شود گندزدایی داخل مخزن انجام می شود و با آب سایر منابع مخلوط و وارد شبکه می شود و اگر امکان انتقال به مخازن نباشد در محل از طریق سیستم های گندزدایی ضدعفونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب آشامیدنی در دسترس مردم استانداردهای لازم را دارد/ کیفیت خط قرمز شرکت آبفاست

آب آشامیدنی در دسترس مردم استانداردهای لازم را دارد/ کیفیت خط قرمز شرکت آبفاست