مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-16اقتصادي

اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان بن 132 درصد افزایش یافت


فرماندار شهرستان بن با اشاره به رشد 132 درصدی اعتبار تملک دارایی شهرستان بن گفت: مبلغ 38 میلیارد و 180 میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان بن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بن سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با دستور کار توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 1401 با حضور فرماندار شهرستان بن، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

رضا علی بیگی با بیان اینکه مدیران باید به صورت جهادی و انقلابی کار کنند، گفت: مدیران به صورت میدانی و تمام وقت از پروژه های شهرستانی بازدید و پس از بررسی اعتبارات مربوطه را بصورت 100 درصد جذب کنند.

فرماندار شهرستان بن در ادامه افزود: کوتاهی و کم کاری از طرف هیچ مدیر و مسئولی در خصوص جذب اعتبارات پذیرفته نیست.

علی بیگی با اشاره به ضرورت جذب اعتبارات به موقع و در سریعترین زمان تأکید کرد: پروژه ها باید کارشناسی شده و با کمترین نقص به بهره برداری برسند و با تخلفات به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به رشد 132 درصدی اعتبار تملک دارایی شهرستان اعلام کرد: مبلغ 38 میلیارد و 180 میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان بن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان بن 132 درصد افزایش یافت

اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان بن 132 درصد افزایش یافت