مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-16سياسي

آغاز همکاری مشترک دانشگاه صنعتی اصفهان و مرکز احیا اندیشه و سیره علوی


همکاری مرکز احیا اندیشه و سیره علوی با دانشگاه صنعتی اصفهان، شهریورماه امسال با اجرای طرح معماران پیشرفت، برای اولین بار به صورت پایلوت در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در نشست با مرکز احیای اندیشه و سیره علوی با اشاره به نقش آفرینی مؤثر مرکز احیا اندیشه علوی در مباحث فرهنگی و اجتماعی استان اظهار داشت: همکاری مشترک با مرکز علوی، به عنوان یک برنامه تحول علمی– فرهنگی برای دانشگاه صنعتی اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

  وی افزود: انتظار می رود با اجرای طرح های پیشنهادی از سوی این مرکز فرهنگی، شاهد ارتقا و تقویت بنیان های فکری مدیران و مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان برای تحولات بزرگ در آینده باشیم.

  میرمحمدی میبدی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد، اساتید و پژوهشگران شناخته شده در مرکز اندیشه علوی به عنوان یک مجموعه برجسته فرهنگی در استان اصفهان پشتوانه درستی برای اجرای موفق این طرح است.

محمد صالح طیب نیا، رییس مرکز احیا اندیشه و سیره علوی در این نشست با بیان اینکه مرکز سیره علوی در طراحی مدل های توسعه و رشد مجموعه های فرهنگی و آموزش عالی فعال است بیان کرد: تمرکز اصلی فعالیت این مرکز، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری مشترک دانشگاه صنعتی اصفهان و مرکز احیا اندیشه و سیره علوی

آغاز همکاری مشترک دانشگاه صنعتی اصفهان و مرکز احیا اندیشه و سیره علوی