مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 07:472022-08-16اقتصادي

انتقاد انجمن اوتیسم از بهزیستی


مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران بزرگ ترین مطالبه این انجمن را برقراری پوشش بیمه ای برای ارائه خدمات به بزرگسالان اوتیسم عنوان و تاکید کرد: هرچند اخیرا مقرر شد تا خدمات توانبخشی در گروه سنی زیر 12 سال با تعرفه 70 درصد بخش خصوصی تحت پوشش بیمه های پایه قرار گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سعیده صالح غفاری در گفت وگو با ایسنا، گفت: با توجه به اینکه شرایط جامعه اوتیسم ایران با شرایط جامعه فعلی ارتباط مستقیم دارد و طبیعتا هرگونه فشار اقتصادی، اجتماعی، معیشتی و یا فرهنگی و یا هر تغییری در این حوزه ها مستقیما در زندگی یک فرد اوتیسم و خانواده او نیز تاثیرگذار است.

با توجه به شرایط فعلی ما شاهد مراجعات مکرر خانواده ها به انجمن اوتیسم هستیم که در نگهداری فرزندان خود و تامین هزینه های توانبخشی، آموزشی و درمانی (تهیه دارو و بستری کردن در بیمارستان های روانپزشکی) آنها به شدت دچار چالش شده اند.

از سوی دیگر بالغ بر 20 تا 30 درصد از خانواده هایی که اطلاعات شان در انجمن اوتیسم ایران ثبت شده است، جزو طیف شدیدی هستند که نیازمند پوشک هستند و تامین آن با توجه به افزایش قیمت ها، خانواده را دچار مشکل کرده است.

انتقاد از بهزیستی درباره تامین نامناسب یک کالای بهداشتی او بیان کرد: اگر شرکت های تولید کننده پوشک یا خیرین بتوانند در اهدای پوشک یا ارائه وجه خرید آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد انجمن اوتیسم از بهزیستی

انتقاد انجمن اوتیسم از بهزیستی