مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 07:222022-08-16اقتصادي

رفع موانع صدور مجوز محدوده های معدنی و اکتشافی واگذار شده زنجان


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: موانع صدور مجوز محدوده های معدنی و اکتشافی واگذار شده از طریق مزایده که به دلیل اجرای بخشنامه گون از طریق منابع طبیعی استان متوقف شده بود رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نسرین خانمحمدی اظهار کرد: بر اساس مصوبات جلسه کارگروه تعامل استانی انجام فعالیت های معدنی در عرصه های منابع طبیعی که با حضور مدیرکل دفتر امور اکتشاف معاونت معدنی وزارت صمت و مدیرکل سازمان منابع طبیعی کشور در استان برگزار شد، مشکلات کلی معادن و محدوده های اکتشافی استان رفع شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: در این راستا برای محدوده های معدنی که قبل از صدور مصوبه گون (سال 97) مجوز منابع طبیعی صادر شده است، مجوز عرصه و اجازه فعالیت اکتشافی و استخراجی صادر می شود.

وی با اشاره به سایر مصوبات این جلسه عنوان کرد: برای جلوگیری از فرایند تطویل اخذ مجوز عرصه که موجب ابطال اعتبار پروانه های اکتشاف می شود، ارائه مجوز عرصه های اکتشافی در مهلت زمانی تعیین شده اقدام می شود.

خانمحمدی ادامه داد: بر این اساس مدت زمان صدور مجوز عرصه اکتشاف که پیش از این 6 ماه تا یکسال طول می کشید، در مدت زمان 10 روز تا حداکثر یکماه از سوی منابع طبعی صادر خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع صدور مجوز محدوده های معدنی و اکتشافی واگذار شده زنجان

رفع موانع صدور مجوز محدوده های معدنی و اکتشافی واگذار شده زنجان