مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 05:172022-08-16اقتصادي

شناسایی 8 هکتار زمین در شهرستان مهاباد با هدف اجرای مولدسازی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 8 هکتار زمین به ارزش 5 هزار میلیارد ریال در شهرستان مهاباد جهت اجرای آیین نامه مولدسازی دارایی های دولت شناسایی و به ویژه تأمین منابع مالی اجرای طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو در جلسه تعیین و تکلیف اراضی شهرستان مهاباد اظهارداشت: هشت هکتار زمین به ارزش 5 هزار میلیارد ریال در شهرستان مهاباد جهت اجرای آیین نامه مولدسازی دارایی های دولت شناسایی و به ویژه تأمین منابع مالی اجرای طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شده است.

وی ادامه داد: همچنین 221 هکتار زمین در سه قالب الحاق به محدوده، تغییر کاربری و مسکونی در شهرستان مهاباد جهت واگذاری و حمایت از تولید مسکن شناسایی شده است.

حمزه لو ادامه داد: سهمیه شهرستان مهاباد از طرح نهضت ملی مسکن ساخت 13 هزار و 744واحد مسکونی است که تاکنون متقاضیان ثبت نامی نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد به 22 هزار و 595 خانوار رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: 5 هزار خانوار پس از پالایش تعداد متقاضیان، واجد شرایط اعلام شده اند.

در این جلسه در خصوص چگونگی فرایندهای تأمین منابع مالی پروژه های عمرانی شهرستان مهاباد، شناسایی و تفکیک اراضی شهرستان مهاباد، تهیه سند تفکیکی برای اراضی شناسایی شده و تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 8 هکتار زمین در شهرستان مهاباد با هدف اجرای مولدسازی

شناسایی 8 هکتار زمین در شهرستان مهاباد با هدف اجرای مولدسازی