مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 01:022022-08-15اقتصادي

266 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی بوشهر معرفی شد


کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد266 صنف متخلف در شهرستان بوشهر شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا کمال کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در تمام طول سال به ویژه در فصول گرم برنامه پایش و بازرسی مستمر از معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط در این مدت 3 هزار و 200 مورد بازدید بهداشتی از صنوف مذکور انجام دادند و در این بازرسی ها کلیه موارد بهداشتی از قبیل شرایط عرضه، نظافت عمومی، نکات ایمنی و فنی ساختمانی، اصول بهداشت لوازم و تجهیزات، چیدمان وسایل، مواد اولیه مصرفی، رنگ های غیرمجاز و بهداشت فردی شامل روپوش، کلاه و دستکش را کنترل و نظارت کردند.

کمال در خصوص اهمیت درجه یخچال و نقش آن در سلامت مواد غذایی، گفت: درجه مناسب یخچال و فریزر برای سلامت مواد غذایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی که دمای نامناسبی برای یخچال تعیین شود، می تواند منجر به فاسدشدن مواد غذایی شود.

  وی افزود: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با استفاده از دستگاه های سنجش پرتابل دمای یخچال های صنوف را اندازه گیری و در طول سال جاری بیش از 17 دستگاه یخچال را به دلیل داشتن دمای نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

266 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی بوشهر معرفی شد

266 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی بوشهر معرفی شد