مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 22:572022-08-15سياسي

سفارت ایران در ایروان: 6 شهروند ایرانی مفقود شده سالم و در گرجستان هستند


سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان اعلام کرد که 6 شهروند ایرانی که در پی انفجار اخیر در ارمنستان نامشان در بین مفقودشدگان قرار داشت، زنده و سالم بوده و در حال حاضر در گرجستان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی انتشار اطلاعیه ای از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان مبنی بر این که به دلیل نامعلوم بودن سرنوشت 6 نفر از هموطنان ایرانی، نام آنان در فهرست مفقودان حادثه آتش سوزی و انفجار یک مرکز تجاری در ارمنستان قرار دارد، این سفارتخانه اعلام کرد که این 6 نفر زنده و سالم و در گرجستان حضور دارند.

در اطلاعیه ای که سفارت ایران در ارمنستان بدین منظور منتشر کرده آمده است: این افراد به عنوان مسافر در ارمنستان به سر می بردند و به دلیل عدم دسترسی به اینترنت در جاده و مسیر تا گرجستان، از صبح روز یکشنبه تا ساعات پایانی امروز دوشنبه با خانواده های خود در ارتباط نبوده اند و زمان دقیق سفر به گرجستان را به بستگان خود اطلاع نداده بودند.

  براساس اعلام سفارت ایران در ایروان، این سفارتخانه اطلاعات و تصاویر حضور این افراد در گرجستان را نیز دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان امشب (دوشنبه) 24 مرداد ماه و در پی وقوع حادثه آتش سوزی و انفجار در یک مرکز تجاری در ارمنستان در اطلاعیه ای اعلام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ایران در ایروان: 6 شهروند ایرانی مفقود شده سالم و در گرجستان هستند

سفارت ایران در ایروان: 6 شهروند ایرانی مفقود شده سالم و در گرجستان هستند