مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 22:522022-08-15سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: هیات ها برای عزاداری سلیقه ای عمل نکنند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه دینی ما تابلویی به نام امام شناسی در دست گرفته است که این نشان از بصیرت است و هیات های مذهبی باید سعی کنند سلیقه ای عمل نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت اله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در جمع خادمان و پیر غلامان شهرستان بوشهر اظهار داشت: هیات های مذهبی باید سعی کنند سلیقه ای عمل نکنند و جاذبه ای که ایجاد میکنند در چارچوب دین و حرمت اباعبدالله (ع) باشد.

رییس جامعه مدرسین های مان برگزار می کنیم تا و به جامعه بشری پیام مخابره کنیم که چنین شخصیتی در برهه ای جانش را فدا کرد تا دین بماند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با طرح پرسش اینک چرا ما به مراسم سخنرانی برای تبیین روز عاشورا بسنده نمی کنیم؟؛ گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عده ای از روشنفکران می گفتند این عزاداری ها را رها کنید، چرا دسته سینی زنی راه می اندازید و خیابان ها را سیاه پوش می کنید؟ اگر ما یک نگاه روانشناسانه به انسان داشته باشیم به عنوان گل سر سبد عالم هستی آنچه تاثیر گذار در شخصیت انسان است تنها عقلانیت، برهان و منطق نیست؛ بلکه انسان به عقلانیت به همراه عاطفه و احساس نیازمند است.

وی تصریح کرد: ما اگر تنها به منطق و استدلال بسنده کنیم و مسائلی نظیر عقلانیت، عاطفه و احساس را نادیده بگیریم راه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: هیات ها برای عزاداری سلیقه ای عمل نکنند

آیت الله حسینی بوشهری: هیات ها برای عزاداری سلیقه ای عمل نکنند