مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 22:372022-08-15سياسي

رونمایی از «غریبه ای در شهر»/ این کتاب را بخوانید عاشق حاج قاسم می شوید


مراسم رونمایی از کتاب «غریبه ای در شهر» به قلم رضا شاعری با حضور نویسندگان و خانواده معظم شهدا در دانشکده خبرگزاری فارس برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتاب غریبه ای در شهر به قلم رضا شاعری با حضور نویسندگان و خانواده معظم شهدا در دانشکده خبرگزاری فارس برگزار شد.

این مراسم با حضور اهالی قلم، فرهنگ و رسانه چون حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما، سردار بهروز اثباتی از هم رزمان شهید قاسم سلیمانی، میثم رشیدی مهرآبادی نویسنده، محمدعلی گودینی نویسنده ادبیات دفاع مقدس، محمدرضا اصلانی عضو انجمن قلم، محسن بغلانی مدیر مؤسسه قدر ولایت و رضا شاعری نویسنده اثر برگزار شد.

غریبه ای در شهر سه روایت نو در بازه های زمانی متفاوت از شهید حاج قاسم سلیمانی است که در 32 صفحه توسط مؤسسه قدر ولایت به تازگی روانه بازار نشر شده است.

اثباتی: بزرگترین کار شهید سلیمانی تغییر دیدگاه ها نسبت به اهداف انقلاب اسلامی بود ابتدا سردار بهروز اثباتی درخصوص بزرگترین تغییری که شهید سلیمانی در سطح منطقه ایجاد کرد گفت: از شهید سلیمانی روایت های زیادی شنیده ایم، البته الان نمی خواهم ابعاد نظامی شهید را وصف کنم، اما یک نکته را می خواهم بیان کنم که به نوعی در تداوم کار اهالی قلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «غریبه ای در شهر»/ این کتاب را بخوانید عاشق حاج قاسم می شوید

رونمایی از «غریبه ای در شهر»/ این کتاب را بخوانید عاشق حاج قاسم می شوید