مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 22:272022-08-15سياسي

موکب آبیکی ها برای نخستین بار در عراق راه اندازی می شود


در ستاد اربعین شهرستان آبیک، از راه اندازی موکب آبیکی ها برای نخستین بار در ایام اربعین در عراق تا پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی دراین شهرستان سخن به میان آمد.

- شهرستان آبیک امشب با حضور امام جمعه آبیک، فرماندار شهرستان آبیک، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام و دیگر مسئولان و نمایندگان موکب های اربعین، هیات های مذهبی و گروه های جهادی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شهدای کربلا فدای ولی خدا شدند حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در این جلسه با بیان اینکه عیار انسان در بزنگاه های ظهور یعنی اربعین و امام حسین علیه السلام را ولایت مداری ذکر کرد و افزود: همه شهدا فدای امر الهی شدند اما شهدای کربلا فدای ولی خدا شدند و شهدای ولایت محسوب می شوند.

امام جمعه شهرستان آبیک مساعدت در برنامه ها  ومراسم اربعین را  تمرین ولایت مداری دانست و ادامه داد: هر تصمیمی که از سوی ستاد اربعین شهرستان آبیک أخذ شود مسئولان دستگاه های مختلف باید پای کار آمده و با انسجام برای اجرای برنامه ها و مشارکت در این زمینه گام بردارند و با تقویت مساجد و هیأت های مذهبی باید تلاش شود مردم به حرکت درآمده و برنامه ها را به پیش ببرند و امور اربعین را به دست بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب آبیکی ها برای نخستین بار در عراق راه اندازی می شود

موکب آبیکی ها برای نخستین بار در عراق راه اندازی می شود