مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 21:122022-08-15بين الملل

اذعان سخنگوی «سنتکام» به حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی فرماندهی مرکزی نیرو های تروریست آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره در واکنش به حمله پهپادی امروز دوشنبه به پایگاه التنف در سوریه مدعی شد: - اذعان سخنگوی سنتکام به حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه سخنگوی فرماندهی نیرو های تروریست آمریکا در منطقه ضمن اذعان به حمله با سه پهپاد به پایگاه نظامی این نیرو ها در منطقه التنف سوریه مدعی شد این حمله خسارت جانی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی فرماندهی مرکزی نیرو های تروریست آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره در واکنش به حمله پهپادی امروز دوشنبه به پایگاه التنف در سوریه مدعی شد: ما با اتخاذ تدابیری حمله با سه پهپاد به پایگاه نظامی التنف را دفع کردیم.

وی در ادامه افزود: حمله پهپادی به پایگاه نظامی التنف، باعث زخمی شدن هیچیک از نیرو های ما نشد.

سخنگوی سنتکام همچنین گفت: حمله به پایگاه التنف، ائتلاف بین المللی (به سرکردگی آمریکا) را از تلاش برای شکست دادن داعش منع نمی کند.

این اظهارات مقام آمریکایی در حالی است که شبکه الجزیره امروز دوشنبه از حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه التنف در مرز سوریه با عراق خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان سخنگوی «سنتکام» به حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه

اذعان سخنگوی «سنتکام» به حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه