مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 18:372022-08-15سياسي

آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی به ترکمنستان


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن اعلام آمادگی شرکت های ایرانی برای عرضه دانش فنی اصلاح بذر و پرورش درختان اصلاح شده، امکان صادرات تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی به ترکمنستان را مورد تأکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، در سفر به ترکمنستان برای بررسی ظرفیت های گسترش همکاری های جمهوری اسلامی ایران با این کشور، با آناگلدی یازمورادوف معاون رییس کابینه وزرا ترکمنستان در امور کشاورزی، محیط زیست و دیپلماسی آب دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، دو طرف با اشاره به همکاری های دو کشور در بخش های مختلف اقتصادی، بر لزوم گسترش این همکاری ها در بخش های کشاورزی و محیط زیست تأکید کردند.

در این دیدار صفری ضمن اشاره به تجربه موفق ساخت سد مشترک دوستی توسط جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی شرکت های ایرانی برای عرضه دانش فنی اصلاح بذر و پرورش درختان اصلاح شده به ترکمنستان تأکید کرد.

معاون دیپلماسی اقتصادی کشورمان، بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر از فرصت های تجارت و همکاری دو کشور در بخش های کشاورزی و محیط زیست تأکید کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی به ترکمنستان

آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی به ترکمنستان