مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-15ورزشي

حضور عضو کمیته انتخابات در دفتر برخی از نامزدهای فوتبال!


حضور یک عضو کمیته بدوی انتخابات فوتبال در جلساتی که در دفاتر شخصی نامزدها برگزار می شود، نمی تواند معنا و مفهومی غیر از جانبداری و نقض بی طرفی این کمیته داشته باشد و رای صادره در مورد صلاحیت آن فرد را مخدوش می کند - پدیده تازه ای در دوره جاری انتخابات فدراسیون فوتبال ظهور پیدا کرده که در ادوار گذشته چندان خودنمایی نکرده بود؛ کمیته بدوی انتخابات! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ انتخابات ریاست فدراسیون نزدیک است و کمیته بدوی این انتخابات به دلیل اتفاقات و مسائلی که پیش آمده، بیش از هر دوره دیگری، می بایست نشان دهد که داور بی طرف و عادل این رقابت است اما ظاهرا برخی نشانه ها حاکی از نقض بی طرفی از سوی برخی اعضا در این قضاوت است.

بعداز شائبه های جدی درباره ترکیب غلط و ناقص این کمیته و سپس غیرقانونی بودن و از رسمیت افتادن برخی از اعضا بدلیل نقض اصل بی طرفی، حالا یک اتفاق به طور جدی عدم جانبداری یکی از این اعضا را شدیدا زیز سوال برده است.

یکی از اعضای کمیته بدوی انتخابات که اتفاقا با دو تن از نامزدهای یک جریان شناخته شده ارتباط بسیار نزدیکی دارد و البته به واسطه همین افراد وارد مجموعه فدراسیون فوتبال شده، نه تنها ارتباط عمیق و مستمر خود با این گروه را متوقف نساخته بلکه در طول این مدت نیز بارها در دفاتر شخصی این اشخاص حاضر در رقابت انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور عضو کمیته انتخابات در دفتر برخی از نامزدهای فوتبال!

حضور عضو کمیته انتخابات در دفتر برخی از نامزدهای فوتبال!