مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 17:222022-08-15سياسي

رییس سازمان انرژی اتمی: شاهد تقویت توازن و بازدارندگی در مذاکرات برجامی هستیم


اکنون چرخه سوخت و حوزه اتم جزو حوزه قدرت محسوب می شوند و در 25 سال گذشته نیز رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به این موضوع و توسعه فناوری هسته ای تاکیداتی داشته اند.

- محمد اسلامی گفت: اکنون چرخه سوخت و حوزه اتم جزو حوزه قدرت محسوب می شوند و در 25 سال گذشته نیز رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به این موضوع و توسعه فناوری هسته ای تاکیداتی داشته اند.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز جلوه های قدرت و مولفه های آن در کنار سرمایه های اجتماعی مطرح می شود به طوری که در جهان امروز علوم و فناوری های نوین تبدیل به نماد قدرت ساز شده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی گفت: اکنون چرخه سوخت و حوزه اتم جزو حوزه قدرت محسوب می شوند و در 25 سال گذشته نیز رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به این موضوع و توسعه فناوری هسته ای تاکیداتی داشته اند.

  وی ادامه داد: خوشبختانه در این سال ها و با لطف الهی، همکاری و تلاش همکاران و همچنین تاثیرات قانون اقدام راهبردی شاهد تقویت توازن و بازدارندگی در مذاکرات برجامی هستیم و بازگشت به تعهدات و لغو تحریم ها را مطالبه می کنیم.

برای رسیدن به یک برنامه مسنجم، اقدام به تدوین و تصویب سند جامع راهبردی در سازمان انرژی اتمی ایران کردیم و در راه رسیدن به توسعه، گام های بلندی برداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان انرژی اتمی: شاهد تقویت توازن و بازدارندگی در مذاکرات برجامی هستیم

رییس سازمان انرژی اتمی: شاهد تقویت توازن و بازدارندگی در مذاکرات برجامی هستیم