مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-15اقتصادي

سرقت از خودرو های وارداتی در گمرک و بنادر!


مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: در حال حاضر تعداد زیادی خودرو در بندر انزلی قرار دارد که بسیاری از قطعات آن ها در سال های گذشته به سرقت رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اعلام برخی واردکنندگان و البته تایید مسئولان مربوطه از به سرقت رفتن قطعات خودرو های وارداتی که در گمرک و بنادر قرار دارد، حکایت دارد؛ آن طور که مدیر عامل سازمان تملیکی گفته اکنون تعداد زیادی خودروی وارداتی دپو شده وجود دارد که بسیاری از قطعات آن ها به سرقت رفته است.

چندی پیش و در جریان امحای فنی سه دستگاه خودروی آمریکایی که در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داشت، مدیرعامل این سازمان در بخشی از اظهاراتش در مورد چرایی عدم بازصادرات این خودرو ها به موضوع قابل تاملی اشاره کرد و گفت که برخی قطعات آن ها در این سال ها به سرقت رفته و یا در هنگام جابجایی آسیب دیده است.

واردات خودرو از سال 1397 ممنوع است، ولی همچنان چند هزار خودرو که قبل ممنوعیت وارد شده، در گمرک و بنادر بلاتکلیف باقی مانده است، در این بین ممکن است خودرو هایی برای مصارف خاص وارد کشور شود.

این در حالی است که جریان سرقت از خودرو های وارداتی در مبادی ورودی، از برخی وارکنندگان نیز مورد بررسی قرار گرفت و عنوان شد که پیش آمده، خودرویی وارد گمرک شده بود و در فاصله ترخیص، برخی قطعات جانبی آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت از خودرو های وارداتی در گمرک و بنادر!

سرقت از خودرو های وارداتی در گمرک و بنادر!