مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-15سياسي

جزییات آخرین اخبار از قراردادهای جدید دفاعی


معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو های مسلح با اشاره به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی ـ فنی روسیه گفت: در حاشیه این نمایشگاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو های مسلح که در صدر یک هیأت بلندپایه دفاعی به مسکو سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه ونوکووای مسکو طی سخنانی با بیان اینکه سفر هیأت دفاعی ایران، به دعوت ارتشبد سرگیی شایگو وزیر دفاع روسیه انجام شده است، اظهار داشت: اجلاس امنیت بین الملل با حضور مقامات بلندپایه نظامی و امنیتی کشور های مختلف جهان، فرصت مناسبی برای همفکری در خصوص حل و فصل مسائل امنیتی در سطح جهانی خواهد بود.

وی به اعلام مواضع جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی افتتاحیه این اجلاس اشاره و تأکید کرد: در حاشیه این نشست، دیدار هایی با مقامات دفاعی روسیه و دیگر کشور های حاضر انجام خواهد شد.

سردار عبداللهی به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امسال با راه اندازی غرفه و ارائه دستاورد های نظامی، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه صنایع نظامی زیرمجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، تازه ترین دستاورد های حوزه دفاعی را عرضه کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آخرین اخبار از قراردادهای جدید دفاعی

جزییات آخرین اخبار از قراردادهای جدید دفاعی