مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-15اقتصادي

یک بام و دو هوای شهرداری شیراز برای بر عهده گرفتن مسئولیت کمربندی جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حدود 2 ماه پیش بود که پس از کش و قوس های بسیار درباره مسئولیت کمربندی شیراز ما بین شهرداری و راهداری، استاندار فارس رسما در جلسه ای مسئولیت کمربندی جنوبی را به شهرداری شیراز واگذار کرد، تکلیفی که انگار شهرداری قصد تن دادن به آن را ندارد! ماجرای مدیریت کمربندی شیراز که بر اساس آمارهای مطرح شده ماهانه به طور متوسط 4 /5 نفر کشته می دهد، همواره محل بحث بوده و هست.

از دستور دادستان مبنی بر تقسیم 50 درصدی مسئولیت میان این دو دستگاه گرفته تا انعقاد تفاهم نامه ای با مسئولیت 40 به 60 (شهرداری و راهداری) که شورای شهر از امضای آن سر باز زد.

در نهایت با کش دار شدن اوضاع و نابسامانی کمربندی شیراز و افزایش میزان تصادفات، استاندار فارس در جلسه ای اعلام کرد که از اول تیرماه مسئولیت کمربندی شمالی به عهده راهداری و مسئولیت کمربندی جنوبی به عهده شهرداری است.

امروز حدود 2 ماه از این موضوع می گذرد اما بررسی ها نشان می دهد شهرداری شیراز که البته طی یک ماه اخیر به دلیل خداحافظی شهردار از سمت خود با چالش هایی رو به رو بوده همچنان هیچ اقدامی در راستای ایمن سازی و سامان دهی کمربندی انجام نداده است.

مشکلات حقوقی و تملیکی بسیاری در مسیر کمربندی وجود دارد در این راستا رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک  شورای شهر شیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای شهرداری شیراز برای بر عهده گرفتن مسئولیت کمربندی جنوبی

یک بام و دو هوای شهرداری شیراز برای بر عهده گرفتن مسئولیت کمربندی جنوبی