مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:422022-08-15ورزشي

بازهم تبدیل انجمن به فدراسیون! تکرار طرح شکست خورده با وزیر ورزشی؟


11 سال پس از آنکه وزارت ورزش تصمیم به تبدیل سه فدراسیون به انجمن گرفت، شورای معاونین فعلی وزارت ورزش بدون مشورت با مسئولان یک انجمن تصمیم به تبدیل آن به فدراسیون گرفته است.

تصمیمی که برای حمید سجادی و مجموعه وزارت ورزش یک طرح شکست خورده و بازگشت به عقب محسوب خواهد شد.

بر اساس یکی از مصوبات شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان، انجمن آمادگی جسمانی که با تصمیم خود این وزارتخانه از فدراسیون به انجمن تبدیل شده بود و زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی قرار گرفت، حالا قرار است با تصمیمی یکطرفه دوباره به فدراسیون تبدیل شود! حالا بر چه اساس و چه ملاکی هنوز اظهار نظری در مورد آن صورت نگرفته است! انجمن آمادگی جسمانی بیش از 11 سال از فدراسیون بودنش گذشته است سیاست وزارت ورزش برای تبدیل فدراسیون ها به انجمن 11 اسفندماه سال 1390 احمد گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان از تبدیل سه فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک، بدنسازی و پرورش اندام و کونگ فوبه انجمن خبر داد.

وی در مورد دلایل این اقدام و سیاست وزارت ورزش در این مورد به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: در راستای کوچک سازی، تجمیع امکانات و سرویس دهی بیشتر و بهینه به ورزشکاران، مربیان و مخاطبان این رشته ها و همچنین به منظور نظارت دقیق تر، پس از بررسی و جلسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازهم تبدیل انجمن به فدراسیون! تکرار طرح شکست خورده با وزیر ورزشی؟

بازهم تبدیل انجمن به فدراسیون! تکرار طرح شکست خورده با وزیر ورزشی؟