مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-15سياسي

نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» گامی به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی


معاون اقتصادی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» را گامی به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: در این نمایشگاه شاهد استفاده از خلاقیت و نوآوری برای تصویرسازی حوادث از صدر اسلام تا دوران پیش و پس از انقلاب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مهدی زریباف سرپرست معاونت اقتصادی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز که در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران برپا شده است، اظهار کرد: زحمات بسیاری در راستای برپایی این نمایشگاه کشیده شده است و نسل جوانی که نسبت به گذشته انقلاب اسلامی آگاهی کم تری دارند با حضور در این نمایشگاه می توانند از اثرات و نتایج آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شاهد استفاده از خلاقیت و نوآوری در رابطه با بیان حوادث از صدر اسلام تا دوران پیش و پس از انقلاب هستیم هر چند هنوز جای کار باقیمانده است.

سرپرست معاونت اقتصادی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به اینکه می توان از روش ها و شاخص های مختلف در بیان مطالب استفاده کرد، عنوان کرد: در این نمایشگاه ریشه های تاریخی، سیاسی و تمدنی کشور به نحو مطلوبی تشریح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» گامی به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی

نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» گامی به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی