مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-15حوادث

دستگیری سارقان مسلح طی 24 ساعت در پردیس


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری 6 سارق مسلح در کمتر از 24ساعت در شهرستان پردیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص دستگیری سارق مسلح در پردیس، اظهار کرد: پیرو تماس شهروندی مبنی بر اینکه خودروی مزدا 3 وی توسط چند نفر بصورت مسلحانه در یکی از محلات شهر پردیس به سرقت رفته موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی و امنیت شهرستان در صحنه حاضر و باهماهنگی قضایی وبررسی دوربین های مدار بسته ، رصد اطلاعاتی و عملیاتی و تلاش مستمر موفق به شناسایی و دستگیری سارقان در کمتر از 24 ساعت در شهرهای پردیس، تهران بزرگ، پیشوا و ورامین شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه بیان کرد: در این عملیات 6 نفر سارق دستگیر، خودروی مسروقه به همراه 2 قبضه سلاح کمری و یک قبضه سلاح شکاری، 41عدد فشنگ جنگی،4 عددفشنگ شکاری، یک قبضه سلاح سرد، یک رشته دستبند کشف و همچنین یک دستگاه خودرو و موتور سیکلت سارقان توقیف شد.

سردار عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار درسطح شهرستان صورت می پذیرد و مجرمان و مخلان نظم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح طی 24 ساعت در پردیس

دستگیری سارقان مسلح طی 24 ساعت در پردیس