مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-15فرهنگي

کپی کاری جدید هندی ها از روی هالیوود / بالیوود به فارست گامپ هم رحم نکرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یک دهه طول کشید تا عامر خان (امیرخان) پس از دریافت حقوق فیلم فارست گامپ برای اقتباس مجدد از آن بتواند با تغییراتی بزرگ در فیلمنامه، - عامرخان هر چند با نسخه جدید فارست گامپ دیده شد اما با تغییرات بزرگی که در فیلمنامه داده موجب شده تا برخی از تحریم فیلم حرف بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یک دهه طول کشید تا عامر خان (امیرخان) پس از دریافت حقوق فیلم فارست گامپ برای اقتباس مجدد از آن بتواند با تغییراتی بزرگ در فیلمنامه، داستان سیاسی فیلم را به هند معاصر بکشاند.

این بازیگر مشهورهندی که عاشق این فیلم بود سرانجام موفق شد تا بازسازی فیلم را انجام دهد و نزدیک به 30 سال پس از فیلم اصلی، نسخه هندی آن را راهی پرده های نقره ای کند.

با این فیلم این ستاره بالیوود پس از 4 سال وقفه بار دیگر به سینما بازگشته است و فیلم از پنج شنبه اکرانش را شروع کرده است، اما این فیلم با نقد های مختلفی روبه رو شده و در داخل هند نیز تعارضاتی را برانگیخته است.

هندوستان تایمز در این باره نوشته است: با اکران فیلم فراخوان هایی برای تحریم نیز به گوش می رسد، زیرا عامر خان در فیلمش بر مدارا و تساهل بر مذهب های مختلف تاکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپی کاری جدید هندی ها از روی هالیوود / بالیوود به فارست گامپ هم رحم نکرد

کپی کاری جدید هندی ها از روی هالیوود / بالیوود به فارست گامپ هم رحم نکرد