مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-15اقتصادي

شرایط بیمه صندوق امانات بانک ها اعلام شد


بعد از سپری شدن مدت اجرای آزمایشی مجوزها، بیمه مرکزی این مجوز را به هر دو شرکت بیمه داد که بتوانند این پوشش بیمه ای را برای تمامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری عرضه کنند و در این باره محدودیتی وجود ندارد.

- طبق اعلام بیمه مرکزی، شرایط بیمه صندوق امانات اجاره ای بانکها فراهم شده و در صورت توافق بانک و شرکت بیمه، مشتری می تواند صندوق خود را تا سقف مورد نظر بیمه کرده و در زمان حادثه به همان میزان خسارت دریافت کند.

بهروز بستگانی- معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی- در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته برای پوشش بیمه ای صندوق های امانات اجاره ای بانک ها توضیحاتی ارائه کرد.

قبل از سرقت بانک ملی امکان بیمه صندوق ها بود، این بانک شرایطش را نداشت این مقام مسئول در بیمه مرکزی، با اشاره به این که بیمه مرکزی پیش از سرقت صورت گرفته از بانک ملی و طرح موضوع در رسانه ها نسبت به طراحی پوشش بیمه ای صندوق های امانت اجاره ای بانک ها اقدام کرده بود، گفت: در سال 1398 برای اولین بار برای یکی از شرکت های بیمه خصوصی (بیمه ما ) مجوز عرضه این پوشش بیمه ای را صادر کرده ایم و در سال 1399 نیز یک شرکت بیمه ای دیگر (بیمه پارسیان ) مجوز پوشش بیمه صندوق های امانی بانک ها را دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بیمه صندوق امانات بانک ها اعلام شد

شرایط بیمه صندوق امانات بانک ها اعلام شد