مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-15سياسي

ورود سازمان بازرسی به تاخیر بیش از 10 ساعت پروازهای شرکت هواپیمایی آتا


در پی تأخیر بیش از ده ساعته چندین پرواز تهران- بغداد و تهران - نجف شرکت آتا که با سرگردانی مسافران در فرودگاه بغداد و فرودگاه امام خمینی(ره) و نجف همراه شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی تأخیر بیش از ده ساعته چندین پرواز تهران- بغداد و تهران - نجف شرکت آتا که با سرگردانی مسافران در فرودگاه بغداد و فرودگاه امام خمینی(ره) و نجف همراه شد، سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

سیداکبر حسینی موخر بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی در این زمینه اظهار کرد: بعد از تاخیر بیش از ده ساعته پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.

وی افزود: حسب جلسه مذکور، مقرر شد شرکت هواپیمایی آتا علاوه بر بازگرداندن سی درصد مبلغ بلیت به عنوان جریمه، به کل مسافران یک بلیت رایگان یکطرفه سفر مشهد هدیه دهد.

بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: همچنین مقرر شد مجوزهای پرواز خارجی شرکت هواپیمایی آتا نیز مورد بررسی قرارگرفته و مورد تجدیدنظر قرارگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به تاخیر بیش از 10 ساعت پروازهای شرکت هواپیمایی آتا

ورود سازمان بازرسی به تاخیر بیش از 10 ساعت پروازهای شرکت هواپیمایی آتا