مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-15بين الملل

رادیو فردا: باورکردنی نیست؛ ایران تامین کننده نیاز های روسیه شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این رسانه آمریکایی ضمن مرور تحلیل رسانه های روسیه می نویسد: زمینه های همکاری های روسیه و ایران متعدد است.

- وبسایت رادیو فردا نوشت: چه کسی شش ماه پیش فکر می کرد که ایران به تامین کننده بسیاری از نیاز های روسیه تبدیل شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این رسانه آمریکایی ضمن مرور تحلیل رسانه های روسیه می نویسد: زمینه های همکاری های روسیه و ایران متعدد است.

از جمله؛ تعمیر هواپیما.

خرید قطعات هواپیما از ایران در روسیه یکی از مهم ترین موضوعات هفته گذشته بود.

این گزارش ها در پی آن منتشر شد که رییس سازمان هواپیمایی ایران هنگام دیدار با یک معاون وزارت حمل ونقل روسیه در تهران اعلام کرد مقرر شده تفاهم نامه همکاری درباره صادرات قطعات و تجهیزات هواپیمایی ایران به روسیه و تعمیر و پشتیبانی هواپیما های روسی در ایران به امضا برسد.

روسیه در آستانه جنگ علیه اوکراین 1287 هواپیما از جمله 1101 فروند هواپیمای مسافربری داشت؛ حدود 70 درصد آن ها بویینگ و ایرباس بود.

در پی تحریم های غرب، دولت روسیه اعلام کرد که طی 10 سال آینده تمام هواپیما های خارجی را با سوپرجت و ام سی-21 تولید داخلی جایگزین خواهد کرد، اما پیش از تحقق این هدف، صنعت هوایی روسیه با مشکل جدی روبه رو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو فردا: باورکردنی نیست؛ ایران تامین کننده نیاز های روسیه شده

رادیو فردا: باورکردنی نیست؛ ایران تامین کننده نیاز های روسیه شده