مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-15اجتماعي

صدور 63 هزارشناسنامه سلامت برای نوآموزان بدو ورود به دبستان


63 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در خراسان رضوی در قالب طرح سنجش سلامت نوآموزان شناسنامه سلامت دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل آموزش و پرورش، جواد روحانی مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت:  امسال در آغاز اجرای طرح در تیرماه، 75 پایگاه سنجش در سطح استان برپا شد که با گذشت زمان و افزایش مراجعات این شمار به 105 پایگاه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه والدین با مراجعه به مدارس ابتدایی و نام نویسی اولیه می توانند نوبت حضور در پایگاه های سنجش سلامت را دریافت کنند، ادامه داد: علاوه بر پایگاه های اولیه سنجش سلامت استان، تعداد پنج پایگاه تخصصی نیز سنجش تخصصی سلامت نوآموزان استان را برعهده دارند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی اظهار کرد: از جمله تغییرات مهم اجرای طرح در سال جاری افزوده شدن کودکان 4 تا 6 سال به جامعه هدف طرح است.

روحانی گفت: تاکنون 105 هزار نوآموز برای شرکت در این طرح ثبت نام کرده اند که 63 هزار نفر آنان ارزیابی کامل شده و با تایید برخورداری از شرایط لازم، برای شرکت در کلاس های عادی، شناسنامه سلامت دریافت کرده اند.

وی پیش بینی کرد که امسال 150 هزار نوآموز در استان زیر پوشش طرح سنجش سلامت قرار بگیرند و روند صدور شناسنامه سلامت برای آنان طی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 63 هزارشناسنامه سلامت برای نوآموزان بدو ورود به دبستان

صدور 63 هزارشناسنامه سلامت برای نوآموزان بدو ورود به دبستان