مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-15اقتصادي

7 پروژه برق رسانی شاهرود بهره برداری می شود


هفت پروژه عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان شاهرود همزمان با هفته دولت سال جاری افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، جمال فرخ زاده مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: احداث 16 ایستگاه هوایی عمومی برای تغذیه برق متقاضیان جدید با مبلغ 30 میلیارد و 230 میلیون ریال و توسعه شبکه توزیع برق با هدف تامین برق متقاضیان جدید شهرستان با اعتبار 25 میلیارد و 702 میلیون ریال انجام شده است.

وی گفت: اصلاح 14 هزار و 850 متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی و تبدیل به کابل خودنگهدار مربوط به روستاهای اردیان، تل، حسین آباد ساغری، امین آباد، مرادآباد و برخی نقاط شهری با مبلغ 40 میلیارد و 42 میلیون ریال یکی از پروژه های افتتاحی به شمار می رود.

فرخ زاده بیان کرد: پروژه تبدیل شبکه فشارضعیف سیمی روستاهای زرگر، تاش علیا و سفلی، جیلان، گرجی، میرزاسلیمان، گنده پلی و ده خیر به کابل خودنگهدار با اعتبار 28 میلیارد و 82 میلیون ریال آماده افتتاح است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: پروژه اصلاح و احداث شبکه و نصب یک دستگاه پست هوایی روستای جیلان و رینگ فیدر محرم با مبلغ 18 میلیارد و 821 میلیون ریال و پروژه هوشمندسازی شبکه با نصب پنج دستگاه سکسیونر اتوماسیون و 21 دستگاه تابلوی قطع از راه دور با اعتبار 18 میلیارد و 30 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه برق رسانی شاهرود بهره برداری می شود

7 پروژه برق رسانی شاهرود بهره برداری می شود