مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:072022-08-15اقتصادي

رونق تولید در سمنان با پرداخت 11 هزار میلیارد ریال وام


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 93 واحد تولیدی به ارزش بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال، تسهیلات از بانک های عامل دریافت کرده اند.

وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به بنگاه های تولیدی استان، سهم صنعت 44 واحد به ارزش 10 هزار و 680 میلیارد ریال و سهم کشاورزی 49 واحد به ارزش 382 میلیارد ریال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: تاکنون 197 واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 17 هزار میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند و پرونده 104 واحد تولیدی در دست بررسی است.

تشنه دل اضافه کرد: با موافقت اعضای کارگروه در این نشست، 47 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش حدود دو هزار و 200 میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند.

وین با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه گفت: در این نشست، مشکلات بانکی و زیربنایی پنج واحد تولیدی صنعتی بررسی و گزارشی از پایش و عملکرد تسهیلات رونق تولید ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید در سمنان با پرداخت 11 هزار میلیارد ریال وام

رونق تولید در سمنان با پرداخت 11 هزار میلیارد ریال وام