مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 07:572022-08-15بين الملل

سراب مهاجرت به انگلیس و گذر سخت از آبراه مانش


رسانه ها گزارش دادند که هزاران نفر در سال جاری در تلاش برای ورود به انگلیس از طریق قایق های کوچک از آبراه مانش عبور کرده و حد نصاب جدیدی را به ثبت رسانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در تداوم سراب مهاجرت به انگلیس، رسانه ها غروب یکشنبه به وقت تهران گزارش دادند که بیش از 20000 نفر در تلاش برای ورود به انگلیس برای دشوار کردن سفر، تعداد افرادی که به دنبال این مسیر هستند افزایش یافته است و از 1843 نفر در سال 2019 به 28526 نفر در سال 2021 رسیده است.

پریتی پتل وزیر کشور انگلیس به نیروی مرزی دستور داده بود تا تاکتیک هایی مانند سلاح های صوتی را برای ردیابی و جلوگیری از ورود قایق های کوچک مهاجر و همچنین استفاده از قایق های گارد ساحلی برای عقب راندن اجباری قایق های مهاجر به کار گیرند.

در ماه آوریل، دولت انگلیس طرحی بسیار بحث برانگیز را پیش برد که به موجب آن پناهجویان به یک سفر یک طرفه به رواندا فرستاده می شوند.

این طرح در سراسر انگلیس مورد انتقاد احزاب مخالف و سازمان های حقوق بشر و همچنین در سراسر جامعه بین المللی قرار گرفت و سازمان ملل متحد نیز از آن انتقاد کرد.

طرح جدید پناهندگی با اقدامات قانونی مواجه شده است و اولین پرواز مهاجران مستقر در انگلیس به رواندا با یک حکم قانونی در آخرین لحظه در ژوئن لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب مهاجرت به انگلیس و گذر سخت از آبراه مانش

سراب مهاجرت به انگلیس و گذر سخت از آبراه مانش