مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 06:222022-08-15سياسي

مدت زمان معطلی بیماران در صف پزشک متخصص چقدر است؟


یک نماینده مجلس ضمن انتقاداتی به روش حکمرانی وزارت بهداشت، مدت زمان معطلی بیماران در صف پزشک متخصص را نیز مطرح کرد.

- هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر شهرهای کشور و در بسیاری از رشته های تخصصی با کمبود پزشک مواجه هستیم، اظهار داشت: در این راستا کمبود پزشک متخصص بانوان بیشتر از سایر رشته ها احساس می شود، در واقع پزشک معالج خانم در کشور کم است، این در حالی است که بانوان راحت تر می توانند بیمارهای مختلف خود را با پزشک خانم در میان بگذارند.

وی ضمن اشاره به شلوغی مطب ها و نوبت دهی طولانی پزشکان گفت: به دلیل کمبود پزشک متخصص در برخی رشته ها، بیماران مجبورند حداقل سه ماه و حداکثر یک سال در صف انتظار معاینه پزشک متخصص بمانند.

بیگی نژاد با بیان اینکه مدل حکمرانی وزرات بهداشت به گونه ای است که پاسخگوی نیازهای جامعه امروز ما نیست، اذعان کرد: در واقع کمبود پزشک بخشی مربوط به تعارض منافع است و بخش بزرگ تر آن  مربوط به ضعف مدل حکمرانی و اداره کشور در قسمت اجرایی وزرات بهداشت است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمبود پزشک سبب از دست رفتن هزینه و زمان مردم می شود، عنوان کرد: به دلیل کمبود پزشک متخصص معاینه پزشکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدت زمان معطلی بیماران در صف پزشک متخصص چقدر است؟

مدت زمان معطلی بیماران در صف پزشک متخصص چقدر است؟