مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 03:072022-08-14بين الملل

دیدار تحریک آمیز قانونگذاران آمریکایی با مقام های تایوان


دیدار تحریک آمیز قانونگذاران آمریکایی با مقام های تایوان - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیأتی از قانونگذاران آمریکایی که شامگاه یکشنبه برای یک سفر دو روزه وارد تایوان شدند، با تسای اینگ ون رییس جمهور این جزیره دیدار کرد.

دفتر نمایندگی دیپلماتیک آمریکا در تایپه گفت که این هیأت توسط سناتور اِد مارکی و چهار قانونگذار دیگر مجلس نمایندگان این کشور با تسای و دیگر مقامات ارشد تایوان دیدار کرده و نشست های بیشتری خواهند داشت.

به نوشته خبرگزاری با تمرین های نظامی تنش ها را در تنگه تایوان و منطقه افزایش می دهد، مارکی در راس هیأتی برای سفر به تایوان بار دیگر حمایت قاطع کنگره ایالات متحده از تایوان را نشان می دهد .

مارکی ریاست کمیته فرعی شرق آسیا، اقیانوسیه و امنیت سایبری بین المللی در کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا را بر عهده دارد.

طبق این گزارش، دفتر این سناتور آمریکا طی بیانیه ای گفت: قانونگذاران آمریکایی در تایوان بر حمایت ایالات متحده از این کشور مطابق با قانون روابط تایوان، بیانیه های مشترک ایالات متحده و چین و شش تضمین تاکید خواهند کرد و ثبات و صلح را در سراسر تنگه تایوان ترویج می دهند .

به نوشته رویترز، دفتر مارکی گفت که این گروه با مقامات منتخب و اعضای بخش خصوصی تایوان برای بحث در مورد منافع مشترک از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار تحریک آمیز قانونگذاران آمریکایی با مقام های تایوان

دیدار تحریک آمیز قانونگذاران آمریکایی با مقام های تایوان