مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 23:022022-08-14پزشكي

ثبت 20 فوتی کرونایی طی یک هفته در مازندران


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: معمولا هر هفته 20 فوتی در استان مازندران داریم و براساس بررسی تمام افرادی که فوت کردند طی 6 ماه گذشته هیچ واکسنی دریافت نکردند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،  موضوع نگران کننده این روزهای کرونایی فوتی های کرونایی است که همچنان ادامه دارد .

  عباس علی پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد: وضعیت بیماران سرپایی در استان تقریبا ثابت و شمار بیماران بستری کرونایی  نسبت به هفته قبل کاهش پیدا کرده است.

  وی با بیان اینکه تغییری در شمار فوتی های کرونایی در استان نداشتیم، افزود: معمولا هر هفته 20 فوتی در استان مازندران داریم و براساس بررسی تمام افرادی که فوت کردند طی 6 ماه گذشته هیچ واکسنی دریافت نکردند.

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: با توجه به تجمعات پیش بینی بر این است که شمار بیماران سرپایی طی روزهای آینده افزایش یابد.

  علی پور تصریح کرد: در حال حاضر برآورد و پیش بینی در ارتباط با اینکه به روزهای پایانی پیک هفتم نزدیک شدیم یا خیر، زود است و باید ببینیم با توجه به تجمعات وضعیت استان چگونه خواهد شد.

بر این اساس طی 24 ساعت گذشته نیز تعداد 112 بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیرپوشش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 20 فوتی کرونایی طی یک هفته در مازندران

ثبت 20 فوتی کرونایی طی یک هفته در مازندران