مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 21:372022-08-14سياسي

امت اسلامی هرگز تسلیم دشمن نخواهند شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بندرگز، عبدالرئوف شایب دبیر کل جبهه خلاص بحرین در همایش تقریب و مقاومت در مکتب شهید سلیمانی عصر امروز در بندرگز اظهار کرد: هر ساله ایام عزاداری امام حسین(ع) و سالروز تاسوعا و عاشورای حسینی امت اسلامی جهان  از این شخصیت مهم درس گرفته و خون تازه ای از مقاومت و شهادت در رگ هایشان جاری می شود.

وی تصریح کرد: همه ما در راه مقاومت در مسیر امام حسین(ع) و مکتب او بوده و هرگز تسلیم دشمن نشده و ذلت را نخواهیم پذیرفت.

دبیرکل جبهه خلاص بحرین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و شخصیت هایی مانند شهید سلیمانی با الگوبرداری از مکتب امام حسین(ع) و قیام عاشورا به کمک مردم مظلوم جهان آمده و با مقاومت و عدم سازش با دشمن جان و مال خود را فدای اسلام کردند و اینگونه در جهان عزت و عظمت یافتند.

وی ادامه داد: هر فرد مسلمان در هر گوشه دنیا نباید اجازه دهد دشمنان با سخنان و تبلیغات خود وحشت و ترس را در بین مردم جهان علیه اسلام ایجاد کنند و می بایست همه ما با سیاست بیان جهاد تبیین را انجام دهیم.

عبدالرئوف شایب گفت: کشورهای اروپایی که دم از ازادی و آسایش ملت خود می زنند به فکر مردم نبوده و بسیاری از مردم همین کشورها بخاطر قوانین سختگیرانه آواره و زندانی بودم و با قاطعیت تمام اعلام می کنم که آزادی در این کشورها یک ادعایی بیش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت اسلامی هرگز تسلیم دشمن نخواهند شد

امت اسلامی هرگز تسلیم دشمن نخواهند شد