مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 21:172022-08-14سياسي

دولت در نشست با مجلس گزارش های خوبی درباره مسائل معیشتی ارائه کرد


سخنگوی هیئت رییسه مجلس در حاشیه نشست مشترک امروز دولت و مجلس گفت: در این نشست گزارش های خوبی توسط اعضای دولت در مورد مسائل معیشتی و اقتصادی ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس در حاشیه نشست مشترک دولت با هیات رییسه و رؤسای کمیسیون های مجلس، گفت: در جلسه مشترکی بین اعضای هیات دولت و اعضای هیات رییسه و رؤسای کمیسیون های مجلس برگزار شد، گزارش های خوبی توسط اعضای دولت در مورد مسائل معیشتی و اقتصادی ارائه شد، نکاتی هم در حوزه مباحث تقنینی و نظارتی از طرف نمایندگان و رؤسای کمیسیون ها مطرح شد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به مباحث مطرح در این نشست مشترک، اظهار کرد: محور مباحث، موضوعات معیشتی و اقتصادی بود، در نهایت هم رؤسای دو قوه موضوعات را جمع بندی کردند و تصمیماتی اتخاذ شد که قطعا در بهبود و ارتقای سطح روابط دو قوه و حل گره های مسائل معیشتی و اقتصادی موثر خواهد بود.

موسوی با تاکید بر اینکه سطح تعامل دولت و مجلس بسیار بالاست تصریح کرد: البته قوای مقننه و مجریه ماموریت ها، رسالت ها و وظایف متفاوتی برعهده دارند، مجلس در حوزه قانونگذاری و نظارت و دولت در حوزه اجرا فعال هستند و در عین حال تعامل خوبی هم با یکدیگر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در نشست با مجلس گزارش های خوبی درباره مسائل معیشتی ارائه کرد

دولت در نشست با مجلس گزارش های خوبی درباره مسائل معیشتی ارائه کرد