مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 19:222022-08-14فرهنگي

پیکر هوشنگ ابتهاج پنجشنبه تشییع می شود


پیکر استاد ابتهاج چهارشنبه به ایران منتقل و پنجشنبه از کنار درخت ارغوان واقع در میدان فردوسی تشییع و سپس به رشت انتقال داده شده و جمعه صبح در باغ محتشم این شهر بخاک سپرده می شود.

- دبیر اسبق جشنواره بین المللی شعر فجر گفت: پیکر استاد ابتهاج چهارشنبه به ایران منتقل و پنجشنبه از کنار درخت ارغوان واقع در میدان فردوسی تهران تشییع می شود.

  رضاحمیدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیکر استاد امیر هوشنگ ابتهاج روز جمعه 28 مرداد با تشییع مردم فرهنگ دوست و ادب پرور ایران اسلامی در باغ محتشم رشت آرام می گیرد.

  این کارشناس مسائل فرهنگی و ادبی  افزود: پیکر استاد ابتهاج چهارشنبه به ایران منتقل و پنجشنبه از کنار درخت ارغوان واقع در میدان فردوسی تشییع و سپس به رشت انتقال داده شده و جمعه صبح در باغ محتشم این شهر بخاک سپرده می شود.

  حمیدی در ادامه با بیان اینکه هنوز تقاضای خانواده و آرزوی استاد ابتهاج خاکسپاری در کنار درخت ارغوان است، از متولیان فرهنگی و مردم فرهنگ دوست خواست با فراهم آوردن امکان این موضوع روح استاد را شاد و خواسته خانواده را جامه تحقق بپوشانند.

  وی افزود: از استاد ابتهاج آثار فراوانی به یادگار مانده که با تاسیس بنیاد ادبی سایه می توان تمام آثار را در قالب موزه گرد هم آورد و از نابودی آنها در گذر زمان جلوگیری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر هوشنگ ابتهاج پنجشنبه تشییع می شود

پیکر هوشنگ ابتهاج پنجشنبه تشییع می شود