مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 18:072022-08-14ورزشي

«محمدحسین واحدیان» شهردار شهرکرد شد+سوابق


محمدحسین واحدیان با اکثریت آرای اعضای شورا به عنوان شهردار شهرکرد انتخاب شد.

- مصطفی حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از انتخاب شهردار شهرکرد در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورا خبر داد و گفت: در آخرین جلسه ای که عصر امروز با موضوع انتخاب شهردار شهرکرد تشکیل شد، محمدحسین واحدیان از شهر کاشان با اکثریت آرا به عنوان شهردار انتخاب شد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: 10 روز پیش اعلام شد که نامزدهای جدید برای منصب شهرداری رزومه های خود را به شورای شهر ارسال کنند که 10 رزومه به دست ما رسید و از این تعداد به 2 نفر و در نهایت به انتخاب یک نفر رسیدیم.

حیدری با بیان اینکه واحدیان متولد سال 64 است، افزود: تحصیلات وی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه کاشان، کارشناسی ارشد MBA گرایش مدیریت استراتژیک شهری از دانشگاه تهران و کارشناسی مکانیک از دانشگاه آزاد واحد کاشان است.

رییس شورای اسلامی شهرکرد در خصوص اهم مسئولیت های شهردار شهرکرد اظهار داشت: واحدیان پیش از این مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان، شهردار منطقه یک ویژه تاریخی فرهنگی شهر کاشان، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری و مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمدحسین واحدیان» شهردار شهرکرد شد+سوابق

«محمدحسین واحدیان» شهردار شهرکرد شد+سوابق