مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 16:122022-08-14سياسي

تاکید آیت الله سبحانی بر ترویج آموزه های دینی در کتابخانه های عمومی


یکی از مراجع تقلید بر لزوم توجه به ابعاد دینی و فرهنگی اعضای کتابخانه های عمومی تاکید و نقش کتابخانه های عمومی در این عرصه را مهم توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، آیت الله جعفر سبحانی امروز در دیدار مهدی توکلیان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، ضمن ارزشمند دانستن توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، از فعالیت های اداره کل کتابخانه های عمومی استان در این زمینه قدردانی کرد.

آیت الله سبحانی در این دیدار همچنین بر استفاده از کتابداران فعال و دلسوز و تلاش در راستای افزایش رضایت اعضای کتابخانه های عمومی تاکید کرد.

وی از همکاری موسسه امام صادق (ع) با نهاد کتابخانه های عمومی به عنوان نمونه ای از تجربه موفق نقش حوزه علمیه و روحانیت در کمک به توسعه کتابخوانی و تحصیل جوانان یاد کرد.

مهدی توکلیان همچنین در ادامه با حجت الاسلام دکتر علیرضا سبحانی، مدیر موسسه امام صادق (ع) دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی در این دیدار گفت: کتابدارانی که در کتابخانه موسسه امام صادق (ع) مشغول کار بوده اند، کتابدارانی فعال و دلسوز بوده اند و امیدواریم تجربه موفق همکاری ما با نهاد کتابخانه های عمومی در اداره کتابخانه عمومی در بخش خواهران، در راه اندازی بخش برادران ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله سبحانی بر ترویج آموزه های دینی در کتابخانه های عمومی

تاکید آیت الله سبحانی بر ترویج آموزه های دینی در کتابخانه های عمومی