مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 16:122022-08-14سياسي

اعتماد به نیروهای جوان، اولویت بانک ایران زمین درحوزه منابع انسانی است


به منظور هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای سرمایه انسانی، دانش افزایی کارشناسان، اولین گردهمایی سراسری سه روزه کارشناسان سرمایه انسانی مناطق با حضور مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این گردهمایی علی فتاحی مدیر امور توسعه سرمایه انسانی ضمن تشریح مراحل رشد سازمانی، گفت: ذات سرمایه انسانی تغییر و اصلاح فرآیندها و روش ها با رعایت موقعیت حاکم بر سازمان است و هر تصمیم باید در زمان و مکان مناسب اتخاذ شود.

فتاحی در تعریف برنامه ریزی نیروی انسانی افزود: برنامه ریزی نیروی انسانی فرآیندی است که به وسیله آن سازمان اطلاع می یابد که نوع و میزان نیروی انسانی مورد نیاز در حال و آینده را در اختیار دارد و این نیروی انسانی در زمان و جای مناسب سازمان قرار می گیرند و می توانند وظایف و مسئولیت های خویش را برای نیل به اهداف سازمانی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند تحلیل نیازهای سرمایه انسانی سازمان، متناسب با تغییرات محیطی و توسعه نیازهای عملیاتی سازمان ها است.

بنابراین اگر رویکرد بانک تغییر کند، ما هم باید برنامه هایمان را متناسب با آن تغییر بدهیم.

مدیر امور توسعه سرمایه انسانی اعتماد به نیروهای جوان، دانش افزایی، توسعه مهارت های حرفه ای و توجه به اصل جانشین پروری را از اولویت های این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به نیروهای جوان، اولویت بانک ایران زمین درحوزه منابع انسانی است

اعتماد به نیروهای جوان، اولویت بانک ایران زمین درحوزه منابع انسانی است