مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:472022-08-14اقتصادي

همه خودروهای وارداتی و داخلی در بورس کالا عرضه شوند


رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران با بیان اینکه عرضه محصولات خودرو در بورس کالا در تعادل بازار موثر است، گفت: علاوه بر خودروهای داخلی باید نسبت به عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا هم اقدام کرد.

- رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا اقدامی موثر در جهت تعادل بازار است، گفت: علاوه بر خودروهای داخلی باید نسبت به عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا هم اقدام کرد چراکه شفافیت و رقابت، نیاز کل بازار خودرو است و محوریت بورس کالا در این بازار می تواند حتی بازار خودروهای خارجی را متعادل کند.

  ابراهیم جمیلی در مورد عرضه خودرو در بورس کالا گفت: ورود ایران خوردو و سایپا یا هر خودروساز دیگری به بورس کالا می تواند اقدام موثری باشد، زیرا باعث ایجاد شفافیت و رقابت شده و رقابت هم در کیفیت و هم در قیمت محصول موثر است.

جمیلی با بیان اینکه استمرار عرضه و البته کنار گذاشتن کامل رویکرد قیمت گذاری دستوری دو شرط اصلی برای تحقق اهداف ورود خودرو به بورس کالا است، افزود: موضوع مهم دیگر علاوه بر ورود خودروهای داخلی به بورس کالا این است که امکان عرضه محصولات وارداتی هم در بورس کالا ایجاد شود و افرادی که خودرو وارد کردند، نیز بتوانند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه خودروهای وارداتی و داخلی در بورس کالا عرضه شوند

همه خودروهای وارداتی و داخلی در بورس کالا عرضه شوند