مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-14ورزشي

مالکان متمول تیم ها؛ خوراک آماده دلالان


یکی از چالش های بزرگ فوتبال ایران حضور افرادی تحت عنوان مالک (سرمایه گذار) است که بدون هیچ تجربه، سابقه و شناختی، به یکباره سر از فوتبال در می آورند و پس از سپری شدن مدتی از عمر حضورشان در فوتبال ناگهان متوجه می شوند چه کلاه گشادی سرشان رفته است.

تجربه و سابقه سال های گذشته گویای این نکته مهم است، افرادی که بدون شناخت، بررسی و تجربه به یکباره بعنوان مالک و سرمایه گذار وارد فوتبال می شوند، خوراک آماده دلالان همیشه حاضر و چسبیده به فوتبال شده اند.

مالکی که مدعی است میلیاردها تومان طی یک فصل هزینه کرده است ولی نمی داند وظایف مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره چیست و از مدیرعامل می خواهد که به هیات مدیره و باشگاه برنامه بدهد در حالیکه اصطلاحات هیات مدیره و مدیر عامل که برگرفته از قوانین و مقررات قانون تجارت مبحث شرکت ها می باشد در این خصوص شرح وظایف هرکدام از این اشخاص را مشخص نموده است و بر همین مبنا، مدیریت کلان و همچنین حق نظارت بر آن مجموعه را در صلاحیت هیات مدیره و از سوی دیگر مدیریت عملی و اجرایی را به مدیرعامل واگذار نموده است.

به بیانی دیگر برنامه ریزی، تصمیمات، سیاستها و اهداف کلی مجموعه با هیات مدیره است و مدیر عامل مجری مصوبات هیات مدیره است اما متاسفانه این تعریف در فوتبال ایران گاهاً برعکس استعمال می شود و نقش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان متمول تیم ها؛ خوراک آماده دلالان

مالکان متمول تیم ها؛ خوراک آماده دلالان