مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-14سياسي

آزادی 13 زندانی با جرائم مالی غیرعمد در گیلان توسط آستان قدس رضوی


دبیر کانون های خدمت رضوی در استان گیلان با اشاره به آزادی تعدادی از زندانیان خانم با جرائم مالی غیرعمد در این استان گفت: از سال گذشته تاکنون 13 زندانی با جرائم مالی غیر عمد از زندان های گیلان آزاد شدند.

- جواد شفیعی ثابت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه حمایت از محرومان و مستضعفین یکی از اهداف آستان قدس رضوی در کشور است، اظهار کرد: آستان قدس رضوی از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان و محرومین در سطح کشور دریغ نکرده و این روند در تمامی استان ها در حال انجام است.

وی با تأکید بر لزوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کشور گفت: کانون های خدمت رضوی بنا بر وظیفه ذاتی خود و به نیابت از بنیاد کرامت رضوی و آستان قدس، شروع به جمع آوری مبالغی برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد کرده و مبالغ خوبی هم جمع آوری شده است.

دبیر کانون های خدمت رضوی در استان گیلان با اشاره به آزادی تعدادی از زندانیان خانم با جرائم مالی غیرعمد در این استان بیان کرد: طبق توافق نامه میان ستاد دیه و کانون خدمات رضوی در استان گیلان و با کمک خیرین و مردم، در طول ماه محرم سه زندانی خانم با جرائم مالی غیر عمد از زندان های گیلان آزاد شدند.

شفیعی ثابت نقش خادمیاران رضوی، مردم و خیرین در آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 13 زندانی با جرائم مالی غیرعمد در گیلان توسط آستان قدس رضوی

آزادی 13 زندانی با جرائم مالی غیرعمد در گیلان توسط آستان قدس رضوی